ΙΤΕΑ ΑΜΦΙΣΣΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ
ΤΡΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΡΕΙΑ
Στη 10ετία
του 70, η αστυνομία απαγόρευσε πορεία
της ΕΦΕΕ που εκκινούσε από το Πολυτεχνείο. Τα τότε ΜΑΤ παρατάχθηκαν σε απόσταση
λίγων μέτρων από την κεφαλή της πορείας, και ο εισαγγελέας ανακοίνωσε την
απόφαση.
Στη συνεδρίαση της ΕΦΕΕ που ακολούθησε της εισαγγελικής εντολής, υπήρξαν δυο προτάσεις. Η μία να διαλυθεί η συγκέντρωση αφού τα ματ θα την αιματοκυλούσαν και η άλλη της νεολαίας ΠΑΣΟΚ, να πορευτούμε λίγα μέτρα έως τα ΜΑΤ και εκεί να σταματήσουμε. Πέρασε η πρώτη , οπότε οι του ΠΑΣΟΚ άρχιζαν το σύνθημα «ΠΑΣΠ ΠΑΣΠ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ» για να τους απαντήσουν οι άλλοι «ΤΡΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΡΕΙΑ».
Στη συνεδρίαση της ΕΦΕΕ που ακολούθησε της εισαγγελικής εντολής, υπήρξαν δυο προτάσεις. Η μία να διαλυθεί η συγκέντρωση αφού τα ματ θα την αιματοκυλούσαν και η άλλη της νεολαίας ΠΑΣΟΚ, να πορευτούμε λίγα μέτρα έως τα ΜΑΤ και εκεί να σταματήσουμε. Πέρασε η πρώτη , οπότε οι του ΠΑΣΟΚ άρχιζαν το σύνθημα «ΠΑΣΠ ΠΑΣΠ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ» για να τους απαντήσουν οι άλλοι «ΤΡΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΡΕΙΑ».
Το θυμήθηκα
διαβάζοντας τις αλλεπάλληλες
δημοσιεύσεις συμπολίτευσης- αντιπολίτευσης του Δήμου Δελφών κάνοντας σημειωτόν
στα ίδια και στα ίδια.
Σαν την
κίνηση εκκρεμούς με διαφορά ελάχιστου
χρόνου « ανακαλύπτουν» τις ίδιες δήθεν
διαφορετικές προτεραιότητες τους, μέσα από έναν σχολαστικισμό μεσαιωνικής ραφής
.
Τα καυτά θέματα – έλλειψη _ πραγματικού
ενδιαφέροντος συμπυκνώνονται για μεν την Άμφισσα στο κυκλοφοριακό των 2-3
τετραγώνων του κέντρου της και στην Ιτέα στον τίτλο και μόνο του Λιμενικού «της
» ταμείου.
Όλα τα άλλα
είναι λυμένα!!! Πίσω από αυτά τα δύο ποιο ποιο σπουδαία κρύβονται οι αδυναμίες
οι παραλείψεις, η έλλειψη οράματος, αλλά και η καμουφλαρισμένη διαπλοκή που ο
Γκελεσταθισμός υπηρέτησε και καθιέρωσε.
Ας τα
πάρουμε με την σειρά.
Του Αγίου
Δημητρίου ανέβηκα Άμφισσα . Μάταια θα έψαχνα θέση παρκαρίσματος στο κέντρο.
Πεζοδρόμια γωνίες πλατείες όλα καταλυμένα. Μερικές δεκάδες μέτρα παραπέρα του
κέντρου υπήρχαν άφθονες θέσεις αλλά το παρκάρισμα με αυτό τον τρόπο, δίπλα στην
υπαίθρια καρέκλα του κάθε οδηγού, έκανε δύσκολη την άνετη κυκλοφορία οχήματος.
Ποια μελέτη μπορεί να δώσει λύση και απάντηση
σε αυτό το δήθεν πρόβλημα? ΚΑΜΜΙΑ. Ας συνεχίσουν λοιπόν συμπολίτευση και
αντιπολίτευση να τσακώνονται περί όνου σκιάς.
Το δεύτερο
μεγάλο παραμύθι ακούει στο όνομα Δημοτικό Λιμενικό ταμείο. Οι δημοτικοί
άρχοντες ή από άγνοια ή πολύ περισσότερο από φτηνό λαϊκίστικο υπολογισμό, αραδιάζουν
ένα κάρο ανακρίβειες για τα έσοδα, τα έξοδα, τις προοπτικές, υπόσχονται
εξυπηρετήσεις σε παραλιακά καταστήματα λες και διαχειρίζονται την περιουσία του
πατέρα τους, αγνοώντας στην καλύτερη περίπτωση την σχετική νομοθεσία που διέπει
την λειτουργία της χερσαίας ζώνης λιμένα, τις παραχωρήσεις , το κλέψιμο
ρεύματος νερού, την μη πληρωμή τελών ελλιμενισμού κτλ.
Τα δημοτικά
λιμενικά ταμεία πολλοί δημοτικοί άρχοντες τα θέλουν για άγρα ψήφων, για
ρουσφέτια, όπως συνήθως είναι μαθημένοι. Στο σημείο αυτό να αναφέρω από την
δική μου μικρή εμπειρία πως 3 χρόνια το
δημοτικό λιμενικό ταμείο Δωρίδας δεν κατάφερε ούτε να πληρώσει τους
λογαριασμούς στη ΔΕΗ και τα χρωστούμενα στο Λιμενικό Ταμείο Ν Φωκίδας αλλά ΟΥΤΕ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ στους λογαριασμούς προκειμένου δολίως οι τελευταίοι
να φαίνονται ότι χρωστούνται από το λιμ ταμείο στην Ιτέα. Όλα αυτά παρά τις
επανειλημμένες δικές μας ενοχλήσεις.
Εντάξει κ Καπεντζώνη?
Φυσικά όλα
τα παραπάνω διευκολύνονται από την ασύμμετρη προπαγάνδα των δήθεν ενημερωτικών φορέων της περιοχής , όσων
τουλάχιστον έχουν αναγάγει την
πληροφορία σε ευρώ ανά λέξη.
Ας το
καταλάβουν λοιπόν και ας αφήσουν τα παιγνιδάκια. Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ
ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ανεξάρτητα από τον φορέα διαχείρισης δηλ. δημοτικό λιμ ταμείο ή άλλης
μορφής. Με άλλα λόγια ο δήμος δεν θα εφαρμόσει μιαν άλλη πολιτική
γιατί δεν μπορεί. Απλά επειδή όπως όλα στην Ελλάδα για πολλά χρόνια
λειτουργούσαν κατ επιλογή του κομματάρχη, από κεκτημένη ταχύτητα, κάποιοι
επιδιώκουν την διαιώνιση της φαυλότητας.
Η τακτική,
που συμπυκνώνεται στο «εγώ θα σου χαρίσω
και ο εκτελεστικός μηχανισμός θα κάνει
ότι δεν βλέπει», βρίσκονται σε διαδικασία αποδόμησης και η λιμενική αρχή και το γραφείο δημόσιας
περιουσίας όπως και η παρούσα λιμενική επιτροπή θα πράξουν τα νόμιμα.
Ας είμαστε βέβαιοι και ας επιδιώκουμε την
ίση και
δίκαιη αντιμετώπιση και λύση των
προβλημάτων.
Υστερόγραφο.
Ένα όμορφο μεγάλο ιστιοφόρο έδεσε σήμερα στο λιμάνι της Ιτέας. 40 μέτρα
πλαγιοδέτηση, 14 ευρώ λιμενικά τέλη.
Είδες η κρουαζιέρα?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου