Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

ΙΤΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΤΛ (2)



 ΙΤΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ κτλ
ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ(2)
 Χρήστος Βανδώρος
ΣΚΗΝΗ 2η
Συνεχίζουμε για το υδατοδρόμιο…
Πρώτα ας απαντήσω σε κάποια σχόλια φίλων.
Λοιπόν ναι. Δουλειά των γραφείων μελετών είναι το πλασάρισμα μελετών. Πελάτες για μελέτες; Δήμοι και Περιφέρειες. Ο τρόπος συνήθης. Πουσάρισμα από δημοσιογραφίσκους και συναλλαγή με εκλεγμένους. Φυσικά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Παραλαβή των μελετών και άντε ποιος να μπορεί να ελέγξει πού αποσκοπούν, να βρει το λάθος ανάμεσα σε χιλιάδες σελίδες.
Οι αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες εγκλωβισμένες. Από τη μια λόγω έλλειψης «κατάλληλου» προσωπικού και από την άλλη λόγω «των θέλω» των εκλεγμένων. Οι τελευταίοι δυστυχώς νομιμοποιούνται από μια πλειοψηφία πχ 16 στους 31 και να περνούν ότι θέλουν αλλά και να έχουν ΜΟΝΟ ΤΗΝ λεγόμενη ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ!!!
Ας είναι. Ειδικά για έργα πχ υδατοδρόμιο πείτε μου ποιος είναι και πόσοι, σε θέση πραγματικά να κρίνουν μια μελέτη. Άραγε υπάρχει τρόπος; ΝΑΙ, υπάρχει. Τουλάχιστον υπάρχουν τα αντικειμενικά κριτήρια ώστε να διαβάσουμε μια μελέτη σκοπιμότητας από ανεξάρτητη υπηρεσία. Προσωπικά κατέβαζα σε ανάλογες περιπτώσεις επιστημονικές εργασίες από τις πολυτεχνικές σχολές, συγχρόνως ευρισκόμενος σε διάλογο με αρμόδιους των υπηρεσιών υπουργείου.
 Έτσι και τώρα. Ο διάλογος χαρακτηριστικός.
«Σας παρακαλώ είμαι κτλ… σχετικά με τα υδατοδρόμια θέλω να μάθω». Ευγενέστατος ο αξιωματικός.
«Κοιτάξτε το ενδιαφέρον εστιάζεται σε πρώτη φάση σε διασύνδεση νησιών μεταξύ τους αλλά και με το κέντρο. Πολύ μεγαλύτερη ευλυγισία λόγω των συνθηκών στην πολυνησία, μικρονησία του Αιγαίου. Φυσικά υπάρχουν προβλήματα τα οποία έχουν να κάμουν με την επιδότηση των ακτοπλοϊκών γραμμών κτλ. Εσείς για την Ιτέα ενδιαφέρεστε; 2 ώρες από Αθήνα; Τι να πω. Μετρήστε.  Μητροπολιτικό λιμάνι, που δεν υπάρχει και δεν θα είναι στην Ομόνοια! Αλλά μακριά από κέντρο, διαδικασίες επιβίβασης αποβίβασης, μέγιστος αριθμός εισιτηρίων ανά σκάφος (9-15 άτομα) κτλ.»
 Κατάλαβα. Διάδρομοι προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσης, (περίπου 150 μέτρα) χώροι υποδοχής, μαγνητική καμπίνα και λοιπά συστήματα ασφαλείας και άλλα πολλά, αντίστοιχα σε ένα λάιτ αεροδρόμιο…
Αλήθεια με τι ευκολία διάφοροι πουλάνε μούρη λέγοντας και γράφοντας πως στο χώρο της μαρίνας Ιτέας θα έρχονται τα υδροπλάνα!!!
Τόσος σανός καταντάει ασήκωτος.
Βρέθηκα με το κ. Γενικό. «Κοίτα μου λέει . Η Πάτρα θα ξαναξεκινήσει μαθαίνω ότι ενδιαφέρεται και το Λουτράκι. Γνώμη μου αφήστε να δείτε πως θα πάνε. Αν δημιουργηθεί ενδιαφέρον ενδοκορινθιακής επικοινωνίας τότε το βλέπετε, είναι πολύ νωρίς. Από κέντρο δεν βλέπω….»
 Είναι πολλά ακόμη που μπορώ να στηρίξω την άποψη μου. Θεωρώ τα παραπάνω αρκετά σοβαρά άλλωστε δεν έχω ακούσει ούτε μια λέξη που θα με κάνει να αλλάξω γνώμη μέχρι τώρα. Άλλωστε έργα χωρίς επιχειρηματικό παρόν και μέλλον που προσβλέπουν στην δημόσια επιχορήγηση δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να τα επικροτούμε.

ΣΚΗΝΗ 3η

Και τώρα ένα κουίζ:

Καλά ο Πολυχρονόπουλος κατέβηκε στο μόλο της Ιτέας στην ανάπαυλα των συνδικαλιστικών διωγμών στο προσωπικό των μεταλλείων (και ανάμεσα στα πολλαπλά εργατικά ατυχήματα στις στοές), σοκαρίστηκε από την ουρά των τεράστιων κρουαζιερόπλοιων, που περίμεναν αρόδου και είπε δίνω 100.000 ευρώ ώστε να γίνει μελέτη για να προστεθούν 200 μέτρα βραχίονα; 

Η απάντηση προσεχώς….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2024

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2024: ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ Αναρτήθηκε από τον/την: eamgr στο 14 Νοεμβρίου, 2024 Όσα χρόνια κι...